Kräftskiva

Igår var det äntligen dags för kräftskiva hos Nina och Susanne. De hade dukat utomhus och dekorerat väldigt fint. Bl.a. hade Nina målat kräftor på små stenar.

Jag och Patrik delade på en kartong kräftor, jag hade bara tänkt äta ett par stycken men det blev lite fler än så. Nina hade gjort två goda pajer och bakat långpannebröd. Senare ställdes det fram snacks.

Vid midnatt hade alla åkt hem utom Ninas syster och vi två. Då drog vi igång lite SingStar, det är så himla kul!!!

Idag börjar Leo på lekgympa. Vi ska möta upp honom (han sov hos mina föräldrar) utanför Högdalshallen strax före 10. Hoppas han kommer gilla det. Återkommer med rapport sen.

I veckan som kommer måste jag klippa mig. Jag har inte gjort det på piiiinsamt länge. Ska gå till det billiga stället och sen ska jag köpa färg och färga själv.

Nu ska jag ringa mina föräldrar och höra hur de har haft det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0