Kilokalorier i mängder

Jahapp, så var onsdagen snart slut. Idag har jag hunnit med att få i mig många kilokalorier. Långt fler än jag behöver och gör av med. Det började redan till lunch när vi bjöd Nina på WKB. Jag åt mycket, men inte så mycket som jag brukar, åt knappt några kolhydrater så där "sparade" jag in lite.

Efter jobbet cyklade jag och killarna till Farsta för att uträtta ett par ärenden. Jag köpte hårfärg och mascara för presentkortet jag fick av Susse, Kim och Neo. Leo fick två bilar från filmen Bilar. Dumt nog åt vi middag på Burger King med  Daniel och hans kompis Henrik. Usch vad jag ångrar mig nu, känner mig så tjock och onyttig.

Varför är det så lätt i teorin att äta mindre portioner och börja röra på sig mer? I tanken är jag ute och springer minst tre dagar i veckan och äter en "normal" portion varje måltid.  Men i praktiken är det nästintill omöjligt. Det är väl det där med självdiciplin. Och sen att mat är så fruktansvärt gott!

Imorgon blir det ännu mer gott, nämligen tårtor! Har beställt fransk moccatårta, citronmarängpaj och frukttårta. Inte en princesstårta så långt ögat kan nå. Tack och lov!

Betala räknignar var det ja.....

Kommentarer
Postat av: Daniel

Var glad att ni cyklade, själv åkte man ju bil...



:)

2008-08-27 @ 19:43:15
Postat av: nina

va gott det kommer bli sen!! det vattnas i munnen redan på mig nu...

2008-08-28 @ 07:42:33
URL: http://mrztigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0