Arla morgon

Strax före klockan 7 hördes trippandet av små fötter. Leo somnade 20:20 som är tidigt för honom så då var det inte så konstigt att han vaknade tidigt heller.

Igår hyrde vi Love in Manhattan. Hade tänkt att det skulle vara massa härliga vyer över NY men det var inte mycket av den varan. Filmen var väldigt seg så redan efter en halvtimme hade jag svårt att hålla ögonen öppna. Jag sov sedan gott resten av filmen. Gick och la mig 22:30. Patrik sa att han skulle försöka komma snart.. Jag vet inte vad ni anser är snart men klockan var 02:15 när han la sig. Undrar vad han fastnade framför.

Märkte i morse att vi hade glömt att sätta på Leo blöja igårkväll innan han la sig. Som tur var hade han inte kissat nåt under natten.

På programmet idag står först lekgympa och sedan Skansen. Det är gratis entré med MedMerakortet på Skansen. Antar att vi inte kommer vara ensamma där.

Kommentarer
Postat av: mumari

Åh så roligt att gå på Skansen! Hoppas ni får fint väder och en trevlig dag! :o)

2008-08-31 @ 07:41:02
URL: http://mumari.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0