Regnig fredag


I brist på nytagna bilder får denna från Söderstadion tidigare i våras duga. Det går inte alls bra för vårt kära Bajen. Nästa söndag anordnas stödgala, gå dit vet ja!


Sitter i soffan med datorn i knät. Sambon är uppslukad av VM. Leo leker på sitt rum med granntjejen. Vi har haft en härlig eftermiddag och kväll. Leo och jag var på biblioteket efter dagis och lånade några böcker. Till middag blev det indiskt på ena favoritrestaurangen. Efterrätten intogs hemma i form av chokladglass.


Imorgon kommer jag knappt se skymten av sambon då han ska till bästa kompisen på grillning, tipspromenad och såklart VM. Han lär bli borta i tolv timmar eller nåt så jag och Leo får roa oss på egen hand men det ska nog inte gå någon nöd på oss. Har köpt hem lite gott till kvällen då jag tänkte att vi ska ha filmmys i soffan.


Snart ska jag skicka hem granntjejen så jag kan gå och lägga mig. Jag har visserligen sovmorgon imorgon men vill ändå gå upp i hyfsad tid för en morgonjogg.

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Hallosan!



Jösses om min sambo hade sett din pojk hade han kramat om honom direkt : - ) Han älskar nämligen sitt Hammarby ; - )

Synd att det inte går så bra för dom. Hoppas på vinst ikväll minsann!



Tänkte också se den filmen men kanske att jag väntar tills den kommer på dvd. : - )



KRAAM

2010-06-16 @ 17:34:30
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0