Härlig kväll


Oj vilken bra film! Jag var lite tagen när ljuset tändes i salongen.


Mötte upp söta Linnea efter jobbet. Som vanligt när vi ses så blir det ett ivrigt utbytande av roliga historier som har hänt på våra respektive arbetsplatser sen sist. Vi slog oss ner i skuggan på Zanzibars uteservering för en club sandwich och ett glas rosé. Det smakade gott.

Efter filmen, som var riktigt bra, promenerade vi till Medis och konstaterade att det inte är någon värme i luften när solen försvinner.

Nu ska vi planera lite inför midsommar som kommer spenderas på hemmaplan.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Fast igår var det riktigt skönt tycker jag, men å andra sidan så är jag felkalibrerad. När andra tycker att det är kallt då det är 15 grader så upplever jag det som 20 grader typ.

2010-06-24 @ 11:47:12
URL: http://m224.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0