Ny lektyr


Amelia och nya numret av Mama som kom idag. Jag har börjat prenumerera på den. Till höger tre nya böcker som jag lånade på bibblan. Gillar Kajsa Ingemarsons tidigare böcker så jag tror även på denna.

Det känns skönt att ha laddat upp med lite nytt att läsa igen, ser fram emot att ligga på stranden i Grekland och njuta av en god bok medan Leo leker i vattenbrynet. Ett önsketänkande från en småbarnsförälder ;-)


Ikväll har vi ätit indiskt på favvorestaurangen med Daniel. Det var lika gott som vanligt, vi börjar verkligen bli stamisar för idag bjöd han på papadam, kul!

Nu återstår tio arbetsdagar innan vi får gå på efterlängtade ledigheten. Hoppas veckorna går fort. Min chef kommer tillbaka efter fyra veckor i Usa på måndag så jag hoppas på att få höra massa härliga resehistorier.

Nu ska jag faktiskt lägga mig, är trött efter att bara ha sovit ca 4½ timme i natt samt ganska få timmar övriga nätter i veckan. Vill vara pigg till imorgon då vi ska åka på badutflykt!


Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Hoppas nattsömnen blir bra & jag önskar er en härlig baddag i sommarvärmen.



Kramar

2010-07-09 @ 22:05:41
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Daniel

Tack för en underbar kväll i Enskede/Högdalen. :)

2010-07-09 @ 22:09:55
URL: http://m224.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0