Seg söndag


Leos och mina lussebullar

Godkväll!

Idag mår jag som jag förtjänar. Jag trotsade som sagt förkylningen och var ute igår. Först var vi hemma hos en kille på Söder och åt god plockmat, spelade spel och drack bubbel. Senare åkte vi in till Café Opera där vi hade ett drinkbord bokat. 03:30 klev jag innanför dörren här hemma.

Vi har inte gjort mycket alls idag. Bara tagit det lugnt. Tog en liten sväng till Kungens Kurva bara för att komma ut lite. Jag och Leo var jättesugna på asiatisk buffé så det åt vi till middag, mums!

Imorgon är det dags att jobba igen. Jag var ledig tisdag - onsdag och sjuk torsdag - fredag så jag kan bara föreställa mig hur mailkorgen och postfacket ser ut. Tur att det är långmåndag så jag hinner jobba ikapp.

Snart dags att krypa till sängs och läsa lite. Förresten, vad underbart vackert det är med all snö!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många centiliter ett drinkbord?

2010-12-20 @ 14:54:45
Postat av: M224

Jättefina lussebullar. Ser riktigt gott ut. :)

2010-12-20 @ 16:15:17
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

God fortsättning och hoppas att ni hade en jättemysig dag igår! Blev det mycket god julmat och många fina paket under granen?



Stor kram & ha en skön juldagskväll!

2010-12-25 @ 18:16:26
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Kikar in för att önska några sköna sista dagar av detta 2010, stor kram!

2010-12-27 @ 23:11:06
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0