Vård av barn


Sushin som jag köpte till lunch smakade inte lika gott som den brukar tråkigt nog


Hej på er!

Dagis ringde vid lunchtid och sa att Leo fått feber och var helt orkeslös. När jag kom och hämtade honom låg han och frös i soffan under flera filtar, stackarn :-( Nu sover han för andra gången sen vi kom hem. Jag måste få i honom dricka när han vaknar, för han har nästan inte druckit någonting.

Oj nu vaknar han. Han vill bara dricka cider, inget annat. Men bättre det än ingenting. Ska även börja med kvällens middag; spaghetti och köttfärssås. Sen ska jag se Bajens hemmapremiär på TV. Hade varit kul att vara på plats.

 


Kommentarer
Postat av: Daniel

Håller tummarna för att Leo kryar på sig. :)

2010-04-20 @ 21:46:39
Postat av: nina

men den såg bra god ut...

2010-04-21 @ 07:35:09
URL: http://mrztigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0