Så här ska bra service va!


Mitt sprillans nya!

I New York köpte jag som bekant Kielhs Lipbalm. Är verkligen nöjd med det. Så mjukt och skönt i konsistensen. Hur som helst; imorse skruvade jag på locket efter att ha smort in läpparna. Vad händer då? Jo, locket går sönder. Alltså själva biten med gängorna lossnar från övriga locket så att det inte går att skruva på. Jag svor för mig själv medan jag i tanken gick igenom sätt att fixa det på.

När jag var inne i stan sprang jag in på NK som säljer Kiehls. Jag berättade som det var. Den gulliga expediten sa att jag måste ha fått ett måndagsexemplar och gav mig ett helt nytt lipbalm. Så ska det fungera! Tack så mycket!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Härligt med bra service. :)

2009-11-06 @ 20:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0