Misslyckat

Åkte till Nacka Forum efter jobbet idag för att prova en kjol på Zara. Jag provade den för någon vecka sen i stan i storlek small. Den var för liten så nu tänkte jag prova medium men såklart hade de den i den storleken. Min vanliga otur eller? Vill så gärna ha en till kjol som funkar på jobbet. Får se hur jag gör nu. Ska på ett möte på HK på torsdag så jag kanske kan slinka in på Zara efteråt.

Ingen orkade åka hem och laga mat så vi åt thaimat. Leo ville som vanligt ha fried rice, då sa tjejen som jobbade där att det nog var för starkt för honom. Det var redan färdiglagat så hon kunde inte ändra på styrkan. Gullig som hon var lät hon mig smaka lite så jag kunde avgöra själv. Mycket riktigt var det för starkt för honom så det blev nudlar med kyckling istället. Jag gjorde min standardbeställning; kyckling i grön curry.

Nu ska jag sätta mig ner och påbörja ett litet projekt.

Förresten; jag har fått paket idag! Ska hämta ut det imorgon. Är lite nyfiken trots att jag vet precis vad det är :-)

Kommentarer
Postat av: nina

ok.. vad för projekt och vad är det i paketet?

2009-11-03 @ 21:07:57
URL: http://mrztigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0