Hemma med liten sjukling


Så här såg det ut när Leo klippte sig i söndags. Han var så duktig! Och söt som få blev han i kortare hår.


Idag vab:ar jag. Lilla älsklingen fick hög feber igår, knappt 40 grader. Han låg i soffan hela kvällen och var allt annat än pigg. Middag åt han faktiskt; pasta och köttbullar som han beställt. Innan läggning fick han en alvedon som verkade snabbt. Leo satt plötsligt upp och pratade en hel del.
Leo och jag sov i vår säng så jag kunde ha koll på honom, det var väldigt mysigt. Det var inte lika mysigt att han ville gå upp redan strax efter 06. Så var det med den sovmorgonen :-)

En halvtimme efter han vaknat låg tempen på 38,4. Leo är nästan sitt vanliga jag, han babblar på som bara den.

Nu är det snart dags för frukost. Jag köpte hem salami igår vilket jag berättade för Leo i morse varpå han säger: "Jag älskar salami!" Återstår att se om han vill äta någon frukost.

Jag har börjat med min hostmedicin igen, ska se om jag kan bli av med min slemhosta en gång för alla och återuppta träningen. Idag är det fyra veckor sen jag tränade. Längtar verkligen efter att komma igång igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0