Fredag i vårt hus

Och en lugn sådan. Efter jobbet åkte vi och storhandlade för att sedan inta en taco-middag hemma. Klockan sju var det dags för Leos kusins Julias uppträdande med kören. Leo satt helt stilla under hela föreställningen, efteråt sa han att det var bra och att han vill att Julia ska sjunga igen :-)

Nu sover gullpojken medan jag och Patrik sitter i soffan och är sociala med varsin dator.. Ska väl ta och stänga av denna och lyssna på lite musik på den andra.

Lördagen ligger som ett oskrivet blad framför oss, lite tråkigt är det med sådana dagar då jag gärna har åtminstone en grej inplanerad.


Är sur för att denna tröjklänningen inte passar på mig, det är precis en sån jag vill ha. Så typiskt!


Kommentarer
Postat av: nina

den var snygg

2009-11-21 @ 08:12:08
URL: http://mrztigger.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Den är snygg,

från Lindex va?!!



hoppas ni får en skön lördag

stor kram

2009-11-21 @ 10:49:00
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Daniel

Synd, den var snigg!

2009-11-21 @ 12:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0