Bilddagbok del 3


Här är vi i Slottsskogen. Leo tycker det är skoj att rida.


Den här killingen var så söt. Den slickade Leo på handen flera gånger.


Hallå grisen, är du vaken??


Uppe på en av alla utsiktsplatser


Pingviner


Efter besöket i Slottsskogen köpte vi med oss mat och jordgubbar och satte oss i en park
för en spontan picknick, härligt!


Besök på Maritiman. Leo ombord på den gamla jagaren Småland som
började byggas 1952. Det var många branta stegar att klättra upp och ned för.
(O)lämpligt nog hade jag en kort kjol på mig så jag fick be folk gå före mig eller
så fick Patrik ställa sig som "skydd".


På väg ner i u-båten Nordkaparen  som bygdes 1962 och var i tjänst fram till
1983. Besättningen bestod av 37 man som samsades om det trånga utrymmet.


Jag skulle inte vilja åka u-båt. Eller, det skulle vara lite häftigt men då vill jag
vara försäkrad om att ingenting händer.


Ombord på patrullbåten Hugin som användes för olika typer av spaningsuppdrag
till havs för att bevaka kustområden runt om i landet.


Leo och Posseidon.


Hungrig kille leker med sina bilar i väntan på maten som visade sig vara en
besvikelse. Jag hade beställt örtmarinerad fiskspett med svamprisotto. På min tallrik
låg det ett fiskspett utan tillsymmelse av marinad samt en gul, oljig risröra som skulle
föreställa risotto. Ångrar så att jag inte klagade... Det var inte direkt billigt...

Kommentarer
Postat av: Daniel

Underbara bilder, det ser spännande ut i u-båten. :)

2009-06-28 @ 21:33:04
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Tack söta :-)



underbara familjebilder

hoppas du har en fin dag



Kramar

2009-06-29 @ 18:20:18
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänk att det blev en ryttare av Leo till slut! Det såg mysigt ut med jordgubbarna i gröngräset!



Kram från Annika, Johannes, Julia och Samuel

2009-06-30 @ 10:35:56
Postat av: Kryddburken

Oj vilka underbara bilder! Mysig liten familj du har! Stora kramar här från ön! Ha en trevlig kväll!

2009-06-30 @ 20:04:39
URL: http://kryddburken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0