Snart helg

Snart är helgen här igen. Det är inte klokt vad veckorna går fort. Och det är inte klokt att man varje fredag säger "är det helg igen! Den här veckan har verkligen gått ovanligt fort".

Igår återupptog jag träningen. Jag kommer aldrig gå dit direkt efter jobbet igen. Det är smockat med folk. Jag var beredd på mycket folk, men inte så mycket. Det enda som var ledigt när jag kom dit var en trappmaskin. På den körde jag 30 minuter. Sedan blev det två armövningar och 10 minuter på crosstrainern. Att jag bara orkade 10 minuter är ett mycket dåligt tecken. Det beror nog på att jag hade tagit ut mig på trappmaskinen.
Bättre lycka nästa gång! Känns bra att vara igång igen i alla fall.

Idag var jag i Globen en snabbis efter jobbet. Ville hitta nåt snyggt att ha på mig i morgon när jag och Patrik ska äta på Gondolen men jag hittade ingenting :-( Bara ett par jeans till Leo från Polarn & Pyret för halva priset. Jo, en ny plånbok till mig blev det också, min gamla är helt trasig. Jag fastnade direkt för en rosa sak med diamanter på :-P

Promenerade från Globen till mina föräldrar där jag och Leo åt middag. Tog apostlahästarna hem. Det tar ca 45 minuter. Vad trögt och knögligt det var att köra vagnen på detta isiga och snöiga underlag.

Nu sover Leo och jag ska snart bänka mig framför tv:n för att se sista avsnittet av De Halvt Dolda. Efter det blir det nog läsning i sängen.

Kommentarer
Postat av: Hammaras

Bra gjort att du gick!

2009-01-22 @ 20:35:47
URL: http://hammaras.zenfolio.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0