Värdelöst träningspass

Japp. Det var värdelöst idag. Alla crossar var upptagna när jag kom. Körde knappt 20 minuter på en trappmaskin som verkade halvtrasig innan jag gav upp. Joggade lite och körde extremt lite styrka. Hoppas det blir bättre på torsdag.

Dessförinnan var jag och Patrik på föräldramöte på dagis. Leo var hemma hos Neo och lekte. Det var mest samma tugg som på förra föräldramötet; att det inte finns några pengar osv.
Jag är i alla fall väldigt nöjd med Leos fröknar. De gör ett kanonjobb! De har alltid ett glatt humör trots att de kanske har en skitdag. De är väldigt duktiga på att dokumentera allt barnen gör. Foton från en aktivitet från förmiddagen kan sitta uppe redan samma eftermiddag.

Jag längtar till Lucia. Vi var i Thailand förra året så i år blir det Leos första firande. Efter uppträdandet ska barnen och föräldrarna äta grötfrukost tillsammans, mums. Tror att Leo kommer gå som en liten tomte :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0