Vår lördag


Leo somnade nästan på en gång när vi kom in till Söder. Vi passade då på att gå och titta i affärer.
Köpte två tröjor till Leo på HM.Visst är han stor!



Lunchen intogs på ett multinationellt företag. För mig är Mc Donalds synonymt med bio-
besök. I alla fall för barnen.



Leo framför filmaffischen. Leo fillade filmen. Jag tyckte också den var bra. Den innehåller,
precis som ettan, en hel del roliga skämt.


Efteråt strosade vi i Söderhallarna. Jag smakade på svartsoppa för första (och sista) gången i mitt liv.
Det bekommer mig inte att den innehåller blod, jag menar, jag äter ju blodpudding. Det som var äckligt var att den smakade glögg. Jag tycker inte om glögg. Konsistensen var såklart tjockare än vanlig glögg vilket gjorde det hela ännu vidrigare.

Nu sittar jag och väntar på att maten ska bli klar. Patrik har bestämt att det ska bli ryggbiff, twisters och bea. Hoppas jag känner nån smak.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Gullig Leo är på sista bilden, den vill jag gärna ha i större format. :)



2008-11-08 @ 20:06:51
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kläder-mat-kläder-mat-kläder-mat ...

2008-11-08 @ 20:52:41
URL: http://pol1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0