Nostalgi

Jag satt och läste i mina dagböcker från 2002-2004. Vad glad jag är att jag har skrivit såpass mycket. Det är verkligen uppfriskande för minnet att läsa om alla eskapader. Det bästa är att jag kommer ihåg alla små detaljer från en händelse som jag inte skulle ha gjort om jag inte hade skrivit om dem.

Det var fest var och varannan dag, killar hit och dit och lite komplicerad kärlek. Det känns som en evighet sen. Jag erkänner att jag saknar det livet ibland. Men det får man väl inte säga högt.

2004 var året jag och Patrik träffades. Jag minns att jag mailade en kollega och skrev att det har börjat en ny ung kille, han ser rätt bra ut. Och på den vägen är det... Fast han fick kämpa ett tag innan han fick mig :-)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag tycker man får erkänna att man saknar det livet, jag gör också det ibland. Sen inser man att det var rätt tufft ändå att leva utan "trygghet"...

2008-11-03 @ 21:19:53
URL: http://almstrom.blogg.se/
Postat av: nina

jag längtar tillbaka till mina festdagar och allt det.. det var för.... 8 år sen! ler

så man får göra det....

2008-11-04 @ 07:36:50
URL: http://mrztigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0