Lördag på stan

Det var meningen att vi skulle åka skridskor idag men det fanns ingen is på Hagsätra IP och på Gubbängen börjar inte allmänåkningen förrän kl 18.

Jag åkte till stan istället. Har fortfarande inte gett upp jakten på ett par stövlar med klack. Jag hittade såklart inga utan kom hem med underkläder, en tröja och ett par örhängen istället.

Tröja från Esprit

Hemma åt jag en sen lunch. Killarna hade åkt ut till Ingarö och hälsat på kusinerna. Jag har suttit och pysslat med New York-albumet i ett par timmar. Nu är det bara texten som fattas men det tar jag en annan gång. Är trött i rygg och ögon.

Tydligen så åkte killarna skidskor i Gustavsberg. Ser fram emot att se bilder och höra om hur det gick när de kommer hem.

Kl. 18 ska vi vara hos Susse, Kim och Neo för att äta och spela Idol.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mat - handla - mat - handla - mat - handla ...

2008-11-15 @ 18:17:52
Postat av: Daniel

Kommer det några bilder från skridskoåkningen här på bloggen?

2008-11-15 @ 20:39:20
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: Angelica

Fin tröja!

2008-11-16 @ 10:03:30
URL: http://almstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0