Självdiciplin - vad är det?

Ja så var det det här med självdiciplin. Den var rätt bra förra hösten. Nu är den katastrofal. Jag hade mer eller mindre bestämt mig för att jogga direkt efter jobbet. Jag kände redan på eftermiddagen hur latmasken i mig kom smygande. När jag gick hemåt var det alldeles för varmt för att jogga. Det finns inga dåliga ursäkter va??

Hur som helst, jag har inte varit helt stillasittande ikväll. Jag och Leo mötte upp Susse och Neo för en promenad till fotbollsplanen där vi tittade på våra män som spelade fotboll. Tyvärr förlorade de med 1-5. Susse och Neo åkte bil hem medans jag och Leo promenerade tillbaka. Ute är det skönt joggingväder men nu är det försent...

Hittade en bild föreställande mig för drygt fyra år sen. Det var på den tiden man var smal och "vältränad", haha :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0