Kanske tillbaka

Hej! På uppmaning av Angelica ska jag nu ge er en liten uppdatering om vad som händer i våra liv. Jag kan börja med att skriva att lagom till denna långhelg blev jag förkyld. Jag har legat hemma och missat både Disney on Ice och Johannes fyraårskalas. Idag har Patrik jobbat och Leo har varit med mina föräldrar så att jag har fått vila. Tror att jag sov i nästan 2,5 timmar i soffan. Tog mig i alla fall ut och mötte Leo vid t-banan så att jag skulle få lite luft. Dock verkade inte halsen uppskattade den kalla luften för jag började hosta.

Annars då? Jul och nyår har förflutit lugnt och utan missöden. Leo fick många klappar som vanligt, men mestadels bra saker tycker jag.
Nyår firades i Ingelas lägenhet i stan med Singstar och röjiga barn. Leo var cool under fyrverkerierna. Det var första gången han var vaken och ute på tolvslaget. Han höll min hand hela tiden och höll för ena örat med andra handen. Lite rädd var han sa han själv.

Har inte så mycket mer att skriva just nu men ska försöka skriva snart igen.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Härligt att du har kommit igång igen, har saknat dina inlägg!

2009-01-06 @ 15:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0