Pinsamt!!!

Jag glömde skriva om Postkodmiljonären igår. Usch vad pinsamt det var med tantan som var tvungen att använda två livlinor på frågan värd 2000:- Frågan löd: Vad betyder halstra? Först tog hon 50/50 och fick kvar grilla och panera. Sen tog hon fråga publiken, resultatet blev skrämmande jämnt. Tillslut svarade hon rätt men snacka om bortkastat att bränna av två livlinor på andra frågan.

Det var meningen att Patrik skulle ta med sig Leo nu på morgonen till Ekedal. Men han ville absolut inte. Jag ska få min sovmorogn imorgon istället :-)

Just nu undrar jag var sommarvädret är som meterologerna har lovat. Är skittrött och har dessutom ont i halsen = pissdag. Inte undra på att så många svenskar lider av depression.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Sviker du mig i morgon? :(



Nädå, känn ingen press jag klarar mig, men det är allid lättare att komma ur sängen när man vet att man ska träna med någon som väntar på en.

2008-09-20 @ 09:37:17
URL: http://m224.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0