Boktips



Trots att jag inte läst ut den måste jag tipsa om Andreas Carlssons biografi. Vilken karl, vilket liv! Helt otroligt vad mycket han har varit med om redan, han är inte ens 40 år fyllda. Jag visste att han hade skrivit en del låtar, men inte många. Det vore kul att höra låtar från hans skivor som han släppte under artistnamnet Andres, de borde gå att hitta på nätet tycker jag.

Jag ska faktiskt krypa ner i sängen och fortsätta läsa. Jag är trött eftersom jag vaknade kl 5 utan att kunna somna om. Så typiskt när man har sovmorgon och allt.


Kommentarer
Postat av: Emma

Visste knappt att han hade uppträtt själv ; - ) Måste försöka hitta någon låt som man kan lyssna på!

Boken ska läsas!



Tack så mycket för din fina grattishälsning!



Mysig söndag & Kraaamis

2010-09-12 @ 13:52:49
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Jag köpte den i somras men min syster lade vantarna på den (och blev otroligt inspirerad) och sedan blev den kvar på landet tyvärr... Men förr eller senare skall den läsas :-)



Ha en skön kväll, kram!!!

2010-09-14 @ 20:24:11
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Boel

Tack för tipsen om indiska restauranger! Ska testas vid tillfälle:)

2010-09-15 @ 18:25:59
URL: http://battremedbacon.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Hoppas att du har en skön torsdag, själv skall jag snart ta mig från jobbet men det är faktiskt riktigt skönt att sitta kvar en liten stund och skriva några kommentarer i lugn & ro utan några störande moment för en gångs skull :-)



Maken sprang halvmaran på 1 timme & 52 minuter tror jag så han var ganska nöjd men hade hoppats på några minuter bättre tid. Men nu är han anmäld till Stockholm Maraton nästa vår så det verkar som han fått blodad tand för det här med tävlingslöpning, kul! Har du några (halv/hel)maratonplaner för nästa år?



Kram & ha en skön kväll!

2010-09-16 @ 16:44:29
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0