Mary Kay


Mary Kay Satin Hands. Trots namnet kommer jag använda kitet till fötterna.


Hemkommen från en Mary Kay-demonstration hos ena svägerskan. Jag köpte med mig ovanstående kit som består av en fet bivaxkräm som ska verka under natten, en peelingkräm samt en vanlig kräm. Produkterna går att använda både till händer och fötter. Jag ska smörja in fötterna redan ikväll och hoppas att de är silkeslena imorgon.


När vi var klara gick jag en liten runda på stan och kikade i affärer. Jag har 20% på valfri doft hos Åhléns så jag gick mest och luktade på parfymer, bara det att näsan blir bedövad efter en minut. Provade en doft som jag eventuellt ska slå till på.


Nu ska jag sätta igång med kvällens middag som blir italiensk pastasallad med pesto, salami, mozzarella, soltorkade tomater och ruccola.


Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

De produkterna är super! Använde dem till händerna innan vårt bröllop & nu ska jag använda dem till fötterna med.



Ha en mysig kväll,

kramar Anna

2010-05-29 @ 18:26:53
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Annika

Salladen verkade mums! Tänkte prova på den, men var köpte du de soltorkade tomtarna nånstans? ;-)



Kram från svägerskan

2010-06-06 @ 20:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0