Cirkus Wictoria






Vilken underbar kväll! Vad mysigt det var att gå på cirkus bara Leo och jag. Han har ställt mängder med kluriga frågor, hur ska man kunna besvara alla? Föreställning var väldigt bra, det enda som kändes likadant som förra året var damen med katterna. En "gummitjej" uppträdde, hon fick verkligen en annan att framstå som ett kylskåp. Hon var grym!
Leo tyckte allt var bäst och att alla djur var sötast. Han vill uppträda på cirkus nångång sa han. Det var faktiskt två tjejer från en cirkusskola i Uppsala som praoade denna vecka som uppträdde med ett akrobatiskt nummer.



Från det ena till det andra: Så här ser mitt hår ut numera efter ett besök hos frissan i helgen. Jag är nöjd!

 

 


Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Kan tänka mig att de snå älskar att gå på cirkus.

Skönt att vara nygjord i håret, ser ut att vara en fin färg så jag förstår om du är nöjd!



ha en bra dag

Kramar Anna

2010-05-12 @ 09:10:01
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Vad mysigt att gå på cirkus, jag har faktiskt tänkt på det flera gånger att Irma nog skulle tycka det är spännande men hon kanske är lite liten ännu... Man kanske skall vänta till treårsåldern i alla fall? Hur gammal är Leo? Känns ju som att han verkligen uppskattade ett cirkusbesök :-)



Kram & ha en skön långhelg!

2010-05-12 @ 12:28:28
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0