Lill-lördag

Vad fort veckorna rusar fram! Mer än halva arbetsveckan är avklarad. Det har varit ganska hektiskt hittills denna vecka så det har väl bidragit till att tiden har gått extra snabbt. Jag har haft en del kluriga, men roliga, ärenden. Jag får värsta adrenalinkicken av detektivarbetet jag sysslat med de senaste dagarna.

Idag har jag shoppat lite. Snart behöver jag en större garderob.


Jeansjacka från HM. Leo har en exakt likadan, vi kommer va så coola när vi matchar varandra! Topp med broderi runt ringningen.


Puderrosa tunika med spets och fickor.


Imorgon blir det mer shopping! Vad det blir får ni se senare.


Kommentarer
Postat av: nina

den rosa toppen känns så du!! ler jättefin

2010-03-18 @ 11:09:56
URL: http://mrztigger.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Härligt med shopping, riktigt fina saker du köpt :-) Gillar speciellt mycket tunikan, superfin!



Hoppas att du får en skön fredag, kram!!!

2010-03-18 @ 22:31:01
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0