Rod Stewart i Globen







Åh vad nöjd jag är med konserten! Jag ville inte att den skulle ta slut. Han sjöng Have I Told You Lately som är Patriks och min låt, tyvärr "förstörde" han den lite på slutet. Jag har svårt att säga vilken låt som var bäst men klassikern Don't Wanna Talk About it ligger bra till. Tyckte det var kul att han lät musikerna och körtjejerna vara så delaktiga i showen. Bra platser hade vi också även om det hade varit kul att tillhöra skaran längst fram. Hoppas jag hinner se Roddan en gång till innan han lägger av.


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Vad mycket skoj ni varit på de senaste dagarna!

Roddan hade jag gärna sett också, han har ju varit en del av ens liv!!



Kramar

2010-06-18 @ 09:23:17
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Mf

Vad bra att kvällen var lyckad. Det var även vår ...

2010-06-18 @ 19:03:55
Postat av: Daniel (VBL fan club Ltd)

Schyssta bilder. ;)

2010-06-18 @ 19:49:21
URL: http://m224.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0