Gårdagens biokväll


Denna skål med jordgubbar hade inte alls suttit fel nu när jag sitter nyduschad efter kvällens underbara löprunda. Det var så lätt att springa idag, jag bara flög fram i den härligt friska kvällsluften.


Gårdagen var mycket trevlig. Mötte upp Nina och tittade i några affärer. Ur & Penn hade 50% på alla smycken så jag kunde inte låta bli att köpa ett par örhängen. Spanade även in snygga kläder till vår kommande partykväll. Middagen intogs på Sandys uteservering, jag åt en macka med en röra bestående av renstek och pepparrot, det var gott och lagom onyttigt med chips och cola till. När vi ätit färdigt promenerade vi längs vattnet på Strandvägen bort till Djurgårdsbron och tillbaka till biografen.
Filmen var som jag trodde. Ingen höjdarfilm men den var kul för stunden. Jag är jättenöjd med kvällen :-)

Har ett mycket spännande ärende på jobbet så eftermiddagen bara flög fram, hoppas på en lika spännande fortsättning imorgon. Hemma är det bara fotboll som gäller... P hinner knappt äta middag, vilket jag inte är överdrivet förtjust i. Men men det är en månad vart annat år så han kan väl få titta.

 


Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Nu blev jag också vääldigt sugen på jordgubbar! Har faktiskt inte ätit några svenska i år men det lär väl bli lagom till midsommar nästa vecka =)



Duktig du är som varit ute och sprungit ikväll! Har inte tränat på över ett år så gissa vem som får bada i vassen i år. Ooops! ;)



Ha en mysig kväll! Kraam /Katta

2010-06-15 @ 21:52:56
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du skulle också ha varit med igår då:) Härlig känsla det där

2010-06-16 @ 14:26:22
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: jessi

Det är bara mysigt att hitta på något en vardagkväll, inte hela världen om filmen inte var så bra. Men ibland är vissa filmer så dåliga så jag väljer att gå ut, vill inte slösa tid, roligare sitta på café istället!



KRAMISAR

2010-06-17 @ 11:12:27
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0