Vilken trevlig dag!



Idag har vi firat min födelsedag sedvanligt hos mina föräldrar. Vi valde att sitta inne på grund av den kraftiga blåsten men senare gick vi ut och tittade på när ungarna lekte. Pappa hade gjort sin supergoda, berömda smörgåstårta och mamma hade bakat mängder av godsaker. Jag fick många fina presenter:

Snygg stickad tröja och Budapest-guide. Trots att vi varit där så många gånger har vi sett långt ifrån allt.

Regnställ från Didriksson och gummistövlar - perfekt! Kökshandduk med Lilla Anna.

Jag har alltid velat gå på spökvandringen som ordnas i Gamla Stan och nu äntligen kommer det bli av.

Fina örhängen som matchar tröjan.

Tack så mycket allihopa för en bra dag!

 


Kommentarer
Postat av: Daniel

Verkligen jättefina saker :)Regnstället lär du få användning av inom kort!

2010-07-30 @ 21:51:51
Postat av: jessi

Jag vill också gå på den, låter så mysigt o lite spännande! Du får berätta sen hur det var, då får jag säger fart o bokar biljetter!



KRAM

2010-07-31 @ 08:33:01
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis i efterskott från mig! : - )



Fina saker du fått & så spännande med spökvandring!



Stor Kraam

2010-08-06 @ 07:23:40
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0