Eriksdalsbadet



Fotoboken med bilder från Budapest-resan kom i veckan. Jag blev nöjd med resultatet. Ser redan fram emot att börja pyssla med nästa fotobok som blir den från vår kommande resa till Grekland. Jag gör så numera; att bilder från resor gör jag fotoböcker av och de andra bilderna sätter jag in i ett vanligt album.


Hej på er!

Denna regniga söndag har vi spenderat på Eriksdalsbadet tillsammans med våra grannar som har en flicka i Leos ålder. Leo ville helst vara i den jättedjupa bassängen och leka. Fast några omgångar i vattenrutschbanan hanns med. Likaså ett dopp i varma, sköna bubbelpoolen.


Nu sitter vi bänkade i soffan och väntar på att Bajen-Ängelholm ska börja. Vi är riktigt dåliga hammarbyare idag som inte stödjer laget på plats men vi är halvt döda efter flera timmars badande.


Det känns riktigt skönt att slippa stiga upp i ottan i morgon :-) Det jag ser mest fram emot med morgondagen är att gå till frissan och få håret slingat och toppat.

 


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Åh vad duktig du är som fått gjort fotoböcker!! Jag bara tänker och tänker....men inget blir gjort.



Förstår att du är trött efter en dag i badet! Har precis kommit hem efter en heldag i bilen och det är tröttsamt också ;-) Hann hem till Bajens andra halvlek och det gick vägen till sist jue!!



Ha en bra fortsättning på semestern!

Kramar

2010-07-25 @ 20:52:21
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska bli kul att bläddra i fotoboken.

2010-07-25 @ 21:18:14
Postat av: Carolines hemligheter

Vad skönt med semester, första måndagen brukar vara den bästa dagen då man inser att väckarklockan inte kommer att ringa som vanligt :-)



Kul med fotoböcker, vilken websida/företag använder du dig av? Har varit på väg flera gånger att göra en men det har aldrig blivit av så jag tar gärna emot tips :-)



Kram & hoppas att du har en riktigt mysig söndagskväll!

2010-07-25 @ 22:33:18
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: jessi

Visst är det toppen med fotoböcker, så roligt att visa vänner o släkt o mysigt att själv bläddra och minnas!



Jag ska till frissan imorgon, visst är det en härligt känsla att vara nyfriserad!

KRAM

2010-07-26 @ 19:41:45
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0