Vill inte att det ska vara måndag imorgon...


Vi åt glass medan vi tittade på Bröllopsfotografen. Vad gott det var med Ben & Jerrys, var riktigt längesen jag åt det.


Igår var jag i stan ensam några timmar. Jag köpte ingenting förutom en pyjamas till Leo så min plånbok är nog glad. Tycker dock det är tråkigt när man inte hittar nåt alls... Sen mötte jag upp Leo och mamma som hade tittat på Clownen Manne, vi gick och fikade, jag åt morotskaka som var supergod!

Kvällen spenderades i hemmets lugna vrå med en middag bestående av fläskfilé och potatisgratäng som var perfekt ur alla avseenden! Gillar när jag lyckas med maten. Tittade som sagt på Bröllopsfotografen som jag tyckte var bra, gillade särskilt Kjell Bergqvists roll.

I förmiddags körde jag ett riktigt hårt träningspass, var helt slut efteråt. När jag hade duschat tog vi en promenad till Farsta med barnvagnen, det var lättare sagt än gjort med det rådande väglaget. Vi åt svullarlunch på Donken med P:s föräldrar innan vi tog bussen hem. Jag hade ingen lust alls att gå i affärer då vilket jag ångrar nu. Här hemma fikade vi nybakt american apple pie som P bakat, mums!

Nu är det återigen söndagkväll. Jag har absolut ingen lust att jobba imorgon. Längtar verkligen efter några dagars ledighet, typ en weekendresa till Barcelona...

 


Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

God morgon! Oj, vad mycket gott du ätit i helgen, jag hade gärna haft samma meny här hemma ;-) Skönt att hinna träna lite på helgen också, jag tycker det är svårt att komma iväg på veckorna men det handlar ju bara om planering (och prioriteringar)förstås...



Hoppas att du får en skön måndag, KRAM!

2010-03-01 @ 08:15:29
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: nina

var filmen bra?

2010-03-02 @ 13:33:01
URL: http://mrztigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0