Trevlig lördag


Vi åt lunch på Harry B. James. Leo såg restaurangen för några veckor sen. Då sa han att han tyckte att det var en mysig restaurang och att han ville äta där någon gång.


Vi var på Medeltidsmuseet idag. Det var helt ok. Som vanligt när man har Leo med sig hinner man inte läsa så mycket som man skulle vilja. Tyvärr var Leo ganska sur ända tills vi gick in i barnens verkstad och han fick pyssla lite med lera och rita lite.

Sen hamnade vi som sagt på den "mysiga" restaurangen. Jag tog hamburgertallrik och konstaterade återigen att inga hamburgare slår Donkens, Max eller BK:s. Leo ville ha revbensspjäll som han älskar men konstigt nog åt han ingenting.

Leo somnade i vagnen sen så då passade vi på att gå i lite affärer. Jag köpte lite nya skönhetsprodukter, mer om det i nästa inlägg.

Snart kommer Harri o co på middag så jag måste börja förbereda maten.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Du måste utveckla varför inte dessa burgare är bättre än Donkens/BK/Max. Jag är nyfiken. Men varför åt inte lilla Leo något? :( Barn är verkligen oförutsägbara.

2010-02-13 @ 18:56:29
Postat av: Daniel

Kikade på deras hemsida och jag kan förstå hur Leo tänkte med att det var en mysig restaurang. Jag ska testa det vid tillfälle.

2010-02-13 @ 19:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0