Torsdagsgott!


Sambon slängde ihop Leilas american apple pie, jag tog en pytteliten smakbit. Kanske tar en större efter träningen.

Hej på er! Då var det torsdag igen. Vi var lata och köpte hem thaimat, jag tog min nya favorit; räkor i superstark och kryddig sås - jättegott! Till efterrätt blev det som sagt en liten, liten smakbit av pajen. Jag är i regel inte så förtjust i pajer (har svårt för degen) men denna verkar väldigt god. Självklart hade vi vaniljssås till.

Om en timme ska jag gå och träna. Idag blir det rodd bland annat. Kl 21 är det dokumentären om Susan Boyle som jag tänkte se.

Fick mina två böcker jag beställde i söndags, passar utmärkt eftersom jag snart är färdig med Rymmaren.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Varför kan inte jag ha svårt för saker? Livet skulle vara så mycket "lättare" om jag kunde säga: Jag gillar inte pajdeg, eller godis etc etc etc. Det är fusk! Träningen gick verkligen utmärkt idag trots att jag brukar vara jättetrött på torsdagar.

2010-02-18 @ 22:03:29
Postat av: Anna

Haha.. Ja du... Måste spara mig inför morgondagens svullarafton.

2010-02-18 @ 22:08:18
URL: http://leosmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0