Seg tisdag


                                        Bild: Google
Imorgon ska jag och mamma på förhandsvisningen av Farsan. Jag hoppas att den håller samma klass som Jalla! Jalla!


Och så var det tisdag igen. Jag tränade efter jobbet efter mitt lilla uppehåll när jag var sjuk. Det gick bra som vanligt. Nu märks det att de som avgett nyårslöften börjar droppa av tack och lov, det är inte alls lika mycket folk som för fyra veckor sen.

Daniel kom på middag. Med sig hade han en snygg Bajen-halsduk till Leo som hans mor hade stickat. Leo blev glad och för en gångs skull verkade han inte bli besviken över att det inte var en bil.
Tyvärr var inte Leo på sitt bästa humör, han sa elaka saker till mig vilket resulterade i att han grät största delen av kvällen. Halv åtta ville han självmant gå och lägga sig.

P är och spelar match så jag har lägenheten för mig själv. Ska krypa upp i soffan nu med Thomas Bodströms Rymmaren som faktiskt verkar bra.


Kommentarer
Postat av: jessi

Så skoj för er att se den filmen, jag vill också sen den snart. Han pappan verkar ju störtskön i verkligheten. Han är ju på riktigt Fares brödernas pappa! Såg han i en intervju Skavlan, ooh vad jag skrattade för han var så charmig!



KRAM

2010-02-10 @ 13:14:54
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: nina

var den bra?

2010-02-11 @ 07:44:07
URL: http://mrztigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0