Middag och biljard



Istället för kryssning så gick vi ut och åt och spelade lite biljard. Vi spelade tjejerna mot killarna. Vi tjejer vann två gånger men det var för att killarna råkade få ner den svarta... Ska inte säga hur många gånger killarna vann :-/

Jag blev sämre på kvällen så det blev en ganska tidig kväll, skönt.

Kunde inte sova imorse så jag gick upp strax före halv åtta. Så irriterande när man inte vill annat än sova. Men jag vet att om jag ligger kvar och försöker somna om i det läget så blir jag bara tröttare.

Idag vet jag inte vad som händer. Det känns som söndag fast det bara är lördag, nice!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många gånger vann killarna? Berätta!

2010-02-06 @ 10:03:34
URL: http://veckanstur.blogg.se/
Postat av: jessi

Kul med med middag o biljard. det var länge sen jag spelade sist.



Hoppas du får en mysig helg!



kram

2010-02-06 @ 10:18:05
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det va jätte kul men nästa gång tar vi killarna, inga problem. Vi får väll öva i smyg :)

2010-02-07 @ 23:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0