Kväll


Två böcker som jag precis klickade hem. Jag tror att båda är väldigt bra.


Då var det söndag kväll igen då och en ny arbetsvecka stundar. Förstår inte var dagarna tar vägen. Träningen gick väldigt bra idag. Körde först de vanliga femtio minutrarna på crossen och därefter lite roddmaskin. Rodd är verkligen kul, ska börja köra det oftare.

Hem och duscha och äta för att sedan promenra till mina föräldrar. Det är rena träningspasset att köra barnvagnen i denna snömodd. Efter en snabbfika promenerade jag och P till Söder där vi såg Valentines Day. Den var småmysigt och ganska bra trots att den var förutsägbar. Bradley Cooper är så snygg! Sen promenerade vi tillbaka till mina föräldrar där vi åt god hemgjord pizza.


Det var tänkt att Leo skulle sova över hos dem men det ville han absolut inte konstigt nog så vi åkte hem alla tre och som vanligt på söndagar är P och spelar bandy och jag halvtittar på I en annan del av Köping.


I veckan händer det inte så mycket. Ps skola börjar på tisdag. Ska bli kul att följa med i det de lär sig. Han har fått hem den första boken; Civilrätt, kan inte säga att den är så upphetsande.... Fast nåt matnyttigt kanske jag kommer lära mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0