Budapest-resan är bokad!


Denna bild togs kvällen då vi förlovade oss.


Japp, nu är det alltså klart! I slutet av april bär det av igen till en av mina absoluta favoritstäder. Denna gång ska mina föräldrar med. Vi bor på det "vanliga" hotellet. Det visade sig återigen vara bland de billigare och där vet man vad man får; rena, fräscha rum och bra frukost.

Åh vad jag längtar! Måste leta upp något nytt att göra förutom "klassikerna" linbanan, Szecheny-badet, Trofea Grill, Margaretaön osv. Vi reser lätt, endast med handbagage, skönt att slippa stå och vänta på incheckade väskor. Bara drygt två månader kvar!


Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Vad kul att ni ska tillbaka till Budapest. Skulle jag själv också kunna tänka mig lätt. Gillade staden jättemycket, dock hoppas jag att vi slipper ögoninflammation på nästa resa dit, det tog lite udden av det roliga.



Ha en mysig fredag, stor kram

2010-02-19 @ 09:05:45
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0