Alla hjärtans dag

God morgon!


Jag vaknade av mig själv halv åtta och strax därefter kom Leo upp. Nu myser vi i soffan som vanligt. Dagen bjuder på träning, städning, promenad, bio och slutligen middag hos mina föräldrar. En mycket trevlig dag med andra ord! Leo poserar med sin alla hjärtans dag-present som han fick av mig och Patrik; en liten go kart-bil. Jag har förklarat för honom vad Alla hjärtans dag är. När han fick paketet sa han: "Mamma, du älskar mig". Gullungen!


Dags att fixa god frukost med äggmackor och mannagrynsgröt.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Så gulligt sagt av Leo. :)

2010-02-14 @ 13:12:25
Postat av: jessi

Happy Valentine till dig!



VI ska också se den filmen, hoppas den är sådär mysig o bra!



Ha en toppendag idag!



kram

2010-02-14 @ 13:24:05
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Låter som en perfekt Alla Hjärtans dag ni har framför er och sonen verkar veta precis vad det handlar om idag :-)



KRAM ♥

2010-02-14 @ 13:43:44
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0