4-årskontroll


Min lilla älskling i köket häromkvällen.


Idag är det dags för 4-årskontroll på BVC. Det är alltid lika kul att se hur Leo är. Får se om han gör samma succé som på 3-årskontrollen.
Vi har absolut ingen brådska. Hade ställt klockan på åtta men Leo vaknade 6:30. Han väckte mig inte utan satt och tittade på barn-tv men jag var så kissnödig så jag inte kunde sova, typiskt.

Igår var en helt vanlig dag, vi hade tvättstuga, annars hände ingenting. Känner att jag har varit hemma för mycket i veckorna, måste hitta på nåt så jag inte blir så trött. Somnade i soffan strax efter 21 när jag satt och läste igår :-(

En kul grej: Om drygt en vecka ska jag och E ge oss ut på Östersjön för en partykryss. Hoppas det blir lika kul som sist. Har börjat fundera på vad jag ska köpa i taxfreen. Köpte ju precis ansiktsrengörning så jag funderar på BUS av något finare märke kanske.. Får se vad de har och vad det kostar.

Ska även börja leta Budapest-resa på allvar nu när det äntligen har klarnat med datum. Det billigaste om man ser till flyget är att vara borta en vecka. Då måste vi ta sex semesterdagar och det bär mig lite emot... Vi får väga för- och nackdelar helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Stora grabben, hoppas att allt går bra för er idag! Såklart det gör ;-)



Låter perfekt med en partykryss, man behöver verkligen boka in något extra i kalendern då och då för att bryta vardagslunken litegrann. Och Budapest till våren låter underbart :-)



Hoppas att du/ni får en riktigt skön torsdag i snörusket, kramar!!!

2010-02-18 @ 09:24:11
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Skoj med lite festligheter att se fram emot, det behöver man nu! Budapest låter spännande, har aldrig varit där än.



Känns som år och dar sen man var med barnen på 4-års kontroller. Tiden går sååå fort. Hoppas det gick lika bra denna gång.



Kram

2010-02-18 @ 14:24:06
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Daniel

Gullig bild på VBL!

2010-02-18 @ 22:01:04
Postat av: Anna

Det var längesen nån använde sig av uttrycket VBL! Måste återuppta det.

2010-02-18 @ 22:08:56
URL: http://leosmammas.blogg.se/
Postat av: Daniel

Absolut. :)

2010-02-19 @ 16:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0