Jul igen


Min älskade unge på julafton 2010. Skjortan och "jackan" valde han själv ut på HM tidigare på dagen.

Så har ytterligare en jul passerat. Jag har njutit av all god mat, ungarnas tindrande ögon och glada miner när de öppnar paketen med just den saken de önskade sig. Vi firade som vanligt i dagarna två. Andra dagen var Leo trött på att öppna julklappar, han ville leka istället. Är det ett tecken på att han fått för mycket? ;-)

Nu är det dags att hoppa i träningskläderna och bränna lite mer av julmaten på gymmet.


Kommentarer
Postat av: Mf

Jag gillar jackan. Han ser nästan ut som en cirkusdirektör i den - vilket han ju nästan är ...

2010-12-28 @ 21:08:22
Postat av: M224

Finaste bilden på Leo!

2010-12-29 @ 21:39:36
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Coola killen, vad söt han är i sina tuffa kläder!!!



Låter skönt att träna bort lite julmat, när är det man kan börja träna igen efter en graviditet? Minns du det? Tror att man skall vänta på 8-veckorskontrollen hos bm men jag är inte säker... Känns det bra så är det säkert bra också :-)



KRAM

2010-12-29 @ 21:52:03
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0