Ljuvliga sol


Igår kände jag mig vårig i ljusa jeans och vit topp


Jag har sovmorgon idag egentligen men kan inte sova :-/ Skulle verkligen behöva eftersom jag somnade sent och har sovit dåligt i natt. Verkar i alla fall ha mer röst idag än igår.


Leo invigde nya jeansjackan. Han skulle behöva en ny keps


Vi fikade hos Daniel igår. Leo lekte som vanligt med brandbilen. Innan vi åkte till Christer och Veronica kollade vi in EG:s. Det fanns inte så mycket av intresse där men jag köpte en piripiri-sås som jag hoppas är stark och god.


Hos Christer och Veronica bjöds vi på thaimat och cheesecake med jordgubssås. Det blev lite Wii-spelande och hustittande. Har återigen konstaterat att man borde flytta till någon mindre stad.


Idag fyller yngsta svägerskan 24 år så vi ska fira henne kl tre. Skulle vilja ta en cykeltur eller nåt i det fina vädret innan. Har ju inte blivit någon träning på snart en vecka.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Fin bild på Leo, det var den bilden jag tyckte var bäst av de du hade i kameran igår.

2010-04-03 @ 20:06:56
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: jessi

Så fina vårkläder du har, härligt med ljusa färger!



Ha en bra fortsättning på påsken!

2010-04-04 @ 10:23:39
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0