Leos nya kläder



Skinnjacka från HM samt 3/4-byxor och somrig skjorta från Zara


Idag har Leos garderob fått påfyllning. Förutom kläderna på bilderna blev det även ett par Blixten-badbyxor som kommer invigas i Budapest tillsammans med min bikini.


Killarna var på bio idag, jag kände inte för den filmen så jag var hemma och städade. Sen åkte jag till stan och fortsatte leta efter kläder till firmafesten, tyvärr utan resultat även idag. Mötte upp killarna och svärföräldrarna för en lunch på Donken. (ska börja banta efter sista biten mandeltårta).


Det blev såklart ingen film igår eftersom Leo somnade 21:30, hoppas på att han somnar vid 20 idag så kanske jag klarar av att hålla mig vaken under filmen.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Daniel

Vilken cooling. ;)

2010-04-05 @ 19:48:24
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: nina

jackan var skitcool...

2010-04-06 @ 07:15:26
URL: http://mrztigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0