Greklandslängt


                                                                                Bild: Airtours.se
Utsikten från vårt hotell på Kefalonia verkar inte helt fel. Den här bilden är tagen uppe vid husen. Vi valde lägenhet med markterass för att slippa vakta Leo som skulle kunna få för sig att klättra på balkongräcket etc.


Godmorgon denna långfredag!


Jag vaknade utan röst, hoppas jag får tillbaka rösten när jag vaknat till något. Har ingen lust att ställa in dagens planer pga en dum förkylning.


Igår efter middagen tog vi en promenad på nästan en timme och fyrtiofem minuter. Vad skönt det var efter att ha varit inne största delen av dagen. När vi närmade oss hemmet ringde P:s kollega och frågade om vi ville komma över så vi gick över dit ett tag, var hemma strax före 23. De bjöd på både champagne, vin och rom men jag höll mig till vatten.


Snart nalkas det frukost, är rädd att jag inte känner någon smak :-(


Kommentarer
Postat av: desiree !

Hej.

Mycket härlig blogg.

Kika hemskt gärna in hos mig, och lämna en kommentar. Om du gillar bloggen, varför inte följa den via bloglovin'? Ha en fortsatt trevlig dag.

Kramar :)

2010-04-02 @ 09:00:34
URL: http://desireejosephine.blogg.se/
Postat av: pizsvmfi

Ij uc ohesa asigofadun wek erupipiji soge kiquc i dupul..

2012-10-16 @ 08:55:21
URL: http://www.eqipazeno.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0