Shoppat och shoppa

Idag blev det en kjol till mig från Sisters, ett par örhängen samt byxor till Leo.

Gick även runt på NK och rekade lite priser inför resan. T.ex. den flytande tvålen jag vill ha kostar 130:- här. Hoppas på att hitta den till vrakpris i staterna. Spanade in en snygg DKNY-väska som jag ska hålla utkik efter, om jag hittar den borde den i alla fall vara billigare och den var inte så farligt dyr på NK. Åh vad jag längtar nu!


Reklamen som täckte en hel vägg är nu ersatt med nåt annat

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur stavas tjoppahållik?

2009-09-12 @ 09:17:44
Postat av: Daniel

Jag undrar vad hur pass mycket billigare TNF är i NY. Kan du inte försöka att spana lite, de lär ha flertalet egna butiker.

2009-09-12 @ 19:03:47
URL: http://m224.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0