Lite nytt i garderoben

Vi tog en cykeltur till Farsta när vi var klara med städningen här hemma. Jag ville ha några tunikor till New York. Jag räknar stenhårt med att det blir samma temperatur som förra året och då vill jag inte gå med jeans. Nu hoppas jag att vädergudarna är på min sida så att det inte blir minusgrader och snöstorm.

Detta fick jag med mig hem:


Söt ljusblå tunika från Indiska. Funkar tyvärr inte till leggings


Lila tunika från Edc by Esprit.


Svart enkel tunika från Gina Tricot


Tre nya soffkuddar från Indiska


Dessutom har vi äntligen tagit ner de hemska lila gardinerna i sovrummet och satt
upp de gamla vita som vi hade i sovrummet i förra lägenheten. Det blev mycket bättre.
Dock är jag på jakt efter något liknande fast i beigt eller ljusbrunt. Har hittills inte lyckats hitta nåt.
Panelgardiner i beigt finns i mängder men det vill jag inte ha.

Nu ska vi äta lunch; vårrullar med tre olika sorters sås till. Sen måste vi skynda oss iväg till kalaset.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska leo med till N Y?

2009-09-05 @ 14:17:35
Postat av: Daniel

Snyggt det blev i sovrummet med de "gamla" fräscha gardinerna. :) Mäh vad du shoppar kläder, det är bra för affärna.

2009-09-05 @ 17:30:01
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har en bra tisdag? (:

2009-09-08 @ 13:44:38
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0