Helg igen

Så, då har första arbetsveckan efter semestern passerat. Det har gått bra trots röran med ombyggaden och övertagandet av flera tusen nya lägenheter.
I onsdag flyttade vi äntligen till våra nya platser. Så för typ första gången i mitt liv har jag en helt egen arbetsplats :-) Räknar inte riktigt platsen i receptionen som "egen".


Jag har även kommit igång med träningen efter semestern men igår stod jag faktiskt över, känner mig inte riktigt helt kry, har haft ett begynnande halsont i några dagar. Jag har även lyckats hålla mig till hyfsat nyttig mat.


Budapestresan var kul. Det var inte alls jobbigt att ha två barn med sig. Däremot var det bråk och tjafs grabbarna emellan ett par gånger varje dag men det är väl ett naturligt inslag i en 3-4-årings vardag. Vi åkte Barnens Järnväg, linbanan, badade på Szechenyibadet och hyrde cykel på Margaretaön.


I helgen står det ettårskalas på schemat. Leos minsta kusin ska firas!


Och en kul grej; vi lyckades få tag på biljetter till galapremiären av Flickan som lekte med elden så nästa måndag blir det mingel med kändisar på röda mattan. Det bjuds även på dryck och tilltugg samt ett ex. av Män som hatar kvinnor på DVD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0