En nöjd kille

Leo kom hem från dagis och berättade att han hade ätit på Mc Donalds med dagis innan bion. Han hade valt kycklingbitar, pommes och mjölk. Som snacks till bion fick ungarna popcorn och cola(?). Det sista måste kollas upp. Filmen hade han tyckt om och det hade återigen varit uppskattat att åka buss så långt :-)

Hade tänkt dra ut och jogga men motivationen rann av mig. Skönt att jag kan slappa med gott samvete eftersom detta inte är en ordinarie träningsdag.

I soffan sitter en något upprörd Patrik och skriker "vill ni till VM eller inte?" Haha, lite kul tycker jag att det är att folk tror att bara för att Sverige har lyckats göra många mål mot Malta förut så ska de göra det hela tiden. Kan det vara så att Malta faktiskt har blivit bättre och Sverige sämre? Jag hoppas att Ungern går vidare till VM och att det går bra för dem!

Nu ska jag läsa ut min bok och sedan glutta på Idol tror jag.

Kommentarer
Postat av: Hammaras

Att vinna genom andras självmål trodde jag att det bara var Bajen som gjorde .........

2009-09-09 @ 20:36:00
Postat av: Daniel

Heja Ungern! :) Kul att Leo gillade filmen. Jag kanske tar kycklingbitar imorgon på lunchen. :)

2009-09-10 @ 21:24:27
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: Sverige

Vadå heja Ungern? Ni bor i Sverige och är svenskar då hejar man i första hand på Sverige såklart! skärp er nu!!

2009-09-11 @ 11:21:54
Postat av: nina

meh... sånt får man väl inte ge på dagis! jag hade blitt lite sne om lilja fick läsk!

2009-09-12 @ 08:40:03
URL: http://mrztigger.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadå heja Ungern! Daniel du bor väl i Sverige? då hejar man på Sverige inte Ungern!!!

2009-09-14 @ 11:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0