Upp!

såg vi idag på bio med Leo och Johannes. Innan filmen hann vi med ett sedvanligt besök på Donken. Filmen var rätt bra, kanske inte håller med om att det var den bästa filmen men den var klart sevärd. Ungarna gillade den och satt som två tända ljus till skillnad från killen som satt bredvid mig som hoppade upp och ner i sin stol under hela föreställningen. Inte nog med det; han stampade med fötterna i golvet också. Var nära att säga till honom några gånger men sen tänkte jag att han kanske inte hade alla bestick i besticklådan så jag lät bli.
Tyvärr glömde jag kameran hemma så några bilder från dagens trevligheter blir det inte.

Jag åkte till Söder lite tidigare än killarna för att leta efter en varm, stickad tröja. Provade några stycken men tyvärr så är det så att de sötaste tröjorna är väldigt stickiga. Jag vill kunna ha ett linne under men det gick inte. Köpte istället en lite "tråkigare" kofta. Den fanns i svart, lila och ljusgrå. Svart och lila har jag redan mycket av så det blev den sistnämnda.



Nu har vi landat hemma. Killarna leker i Leos rum. Snart ska vi bege oss till Ingarö för tacosmiddag, mums!


Kommentarer
Postat av: Miia - There´s no place like home

Vilken fin kofta! Den ser riktigt varm & skön ut, passar perfekt när det är kallt ute. Bra köp!



Hoppas du har en fin måndag, kraam /Miia

2009-10-19 @ 13:37:34
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0