Tisdag hos oss


Idag köpte jag Sofis Mode för första gången. Man får nämligen "smygläsa" två kapitel av hennes bok som släpps vilken dag som helst. Jag tror att den kan vara bra. Kombinationen chick lit och New York kan inte bli fel.


God kväll!
Här hos oss har tisdagen rullat på som alla andra tisdagar men jobb och träning för min del. Till middag blev det currykyckling som jag hade beställt, det var precis så gott som jag hade föreställt mig. Det är verkligen lyxigt att komma hem till dukat middagsbord.

Vi har hunnit med att installera det trådlösa bredbandet. Fick hem modemet idag. Det gick helt smärtfritt! Inte ofta det händer att saker inte krånglar.

Klockan åtta bänkade vi oss framför vårt gemensamma favoritprogram Den Stora Resan. Det var näst sista avsnittet och jag misstänker att en och annan tår kommer trilla ned för min kind under nästa program. Jag var så impad av Peter och Birgitta som fick varsin snygg Mentawai-tatuering i kväll. Bror passade väldigt bra som Himbapojke. Har fortfarande svårt för familjen från Dalarna, de känns så mesiga och svenska på nåt sätt.

Nu ska jag krypa ner i sköna sängen med ovan nämnda tidning. Imorgon väntar en heldagsutbildning i konflikthantering i stan.



Kommentarer
Postat av: Daniel

Men jag tycker att Christer är skön! Jag är inte mycket för dialekter men deras är ju cool. Japp, jag har svårt för avsked så nog kommer jag också att få en och annan tår i ögonen.

2009-10-21 @ 12:25:13
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hade du skaffat en tatuering? :)

2009-10-21 @ 12:25:58
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Tack för tipset tjejen!



Hoppas du har en bra onsdag

stor kram

2009-10-21 @ 17:37:39
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0