Shoppat i New York

Jag har ju glömt att visa mina shoppingfynd från resan. Här kommer några:


Mitt bästa fynd! DKNY-väskan som jag spanat på här hemma hittade jag till vrakpris på outleten. En matchande plånbok blev det också


Läppglanset Turkish Delight. Köpte det förra året och det blëv snabbt en favorit


Älskade tvålar från Bath & Body Works


Skimrande bodylotion från Victorias Secret. Blev en hel del annat därifrån också


Ljus från Yankee Candle som doftar gott


Fler ljus från Bath & Body Works och Yankee Candle. Kommer värma fint i höstmörkret


Kiehls Lip Balm. Väldigt effektivt och mjukgörande om jag får säga det själv


Svart klänning från Buffalo


Kommentarer
Postat av: M224

Jag vill också ha Yankee Candy. :(

2009-10-23 @ 18:49:14
URL: http://m224.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0