Ensam-mys


Här sitter jag i min ensamhet. Har lagt in lite bilder i bärbara från den externa hårddisken.

Jag är alltså ensam hemma. Patrik har något slags informationsmöte på jobbet. Han tog Leo med sig eftersom tisdagar är min träningsdag. Han har haft med Leo förr på ett liknande möte och det hade gått jättebra!

Eftermiddagen spenderades på Farsta Gård där vi fick en genomgång av Windows 7 och Office 2007. Hela bolaget (eller rättare sagt; samtliga anställda inom Stockholms Stad, sisådär 48000 personer) ska få en helt ny IT-lösning. Det lät bra allting om det nu funkar utan problem vilket jag har svårt att tro eftersom saker och ting har en förmåga att alltid krångla. Vi ska bl.a. få 22" widescreen-skärm. Låter hur stort som helst! För att logga in i datorn så behöver man ett "tjänstekort" som man stoppar in i burken. Som sagt, en hel del nya förändringar väntar. Nya telefoner ska vi få också men det är inte riktigt klart.

Nu ska jag pyssla lite till och bara njuta av lugnet innan killarna kommer hem och vi bänkar oss framför sista avsnittet av Den Stora Resan.


Kommentarer
Postat av: PEJA

Haha jag har en 26 tums widesreen på jobbet:-)

2009-11-03 @ 08:29:09
Postat av: Anonym

Haha jag har en 26 tums widescreen på jobbet:-)

2009-11-03 @ 08:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0